Μέρος 9 Anal Live Sex - Το στοίχημα με το κορίτσι του live cam

Magic Vibes Massage Studio


Οι όροι της κατερίνας ήταν απλοί. φαντάστηκα ότι θα ξεκινούσα να τρώω μουνί αλλά χωρίς να αγγίζω την κωλότρυπα της όπως θα ήθελα.Σε μια φάση μου λέει..η πληρωμή σου για το στοίχημα θα πληρωθεί με διαφορεικό τρόπο.


Ναι; τι έχεις στο μυαλό σου; την ρώτησα… δεν είναι μόνο το γλειφομούνι;


με κοίταξε με άγριο τρόπο και μου λέει "όχι...θα πληρώσεις με άλλο τρόπο για να μάθεις...και αν δεν συμφωνήσεις θα γίνει χειρότερη"


Γίνε Μοντέλο Στο Bongacams


Σιώπησα και ξεκίνησα να σκέφτομαι τι ήταν καθώς ήμουνα δεμένος στο κρεβάτι...Υποτίθεται το στοίχημα ήταν να πληρώσω με γλειφομούνι αν έχανα αλλά τώρα μου τα αλλαξε. Καθώς ήμουνα δεμενος μπρούμυτα ένιωσα την κωλότρυπα μου να υγραίνεται από ένα λιπαντικό.


Η κατερίνα μου είχε κολλήσει τον μεγαλύτερο δονητή της στην κλότρυπα και ξεκινησε να τον βάζει μέσα σιγά σιγα με απαλό τρόπο. τώρα κατάλαβα ποια θα ήταν η τιμωρία μου που της έβαλα δακτυλάκι στο κώλο χωρίς να την ρωτήσω.


Η κατερίνα καθώς με πηδούσε με τον δονητή της έβαζε ταυτόχρονα και δακτυλάκι και την άκουγα που μούγκριζε από ηδονή και την ένιωθα ότι σε λίγο θα τέλειωνε.


ωχχχχ ….φώναξε η κατερίνα και ένιωσα τα υγρά από το μουνί της που πετάχτηκαν πάνω μου καθώς με πηδούσε με τον δονητή της...και μου λέει...νομίζω πλέον έτσι θα πληρώνεις τις μαλακίες σου...όταν δεν κάνεις ότι σου λέω,...


αμέσως μετά που έχυσε έφερε μια μπουκάλα κρασί για να χαλαρώσουμε λίγο…γέλασα και ήπια το κρασί μου και αποκοιμηθήκαμε...


Μέρος 10 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μέρος 9 - Η επίσκεψη του κύριου Γιώργου στην συνοδό πολυτελείας

Μερος 9 -VIP Ερωτικό μασαζάκι για μια νεαρή τσούλα